4 comments

  1. Du gør det mega godt. Ærgerligt der går så langt mellem dine posts… Men jeg forstår dig, jeg havde samme problem. Men har fulgt dig i lang tid nu. Kan se at det dog alligevel går fremad 😉 Men du gør det virkelig godt,- mange blogs er bare ikke andet end Latte og “…jeg savner mig afdøde hund Kenzo”. Ville ønske jeg havde mere tid.. Men ja, bliv ved- du laver nogle gode ting!
    Kaspar

    1. Kaspar – sikke en dejlig besked at få, selvom jeg først læser den så længe efter. Hvilket bare siger lidt om hvor lidt jeg får besøgt min kære blog i disse tider. Det er meget i perioder hvor meget jeg for blogget og hvor motiveret jeg er, men har tænkt lidt på at komme igang igen. Din besked gav lige et ekstra skub:) Tak fordi du cruiser forbi engang imellem, og tak for feedback!
      Sabrina

      1. Var så lidt Sabrina. Det er vigtigt ikke at give op på det man kan lide- uanset hvor lang tid der end går mellem posts. Jeg har haft min blog nede i et halvt års tid. Havde slet ikke tid, og har ikke længere tid indtil jeg rammer sommer.

        Bedste hilsner
        Kaspar

Leave a comment